« زندگی و زمانه ی مایکل ک | HOME | شانس »

پنجشنبه، 2 سپتامبر 2005

O Y A X

چند وقت پیش از دوست خوبم جناب مهندس فهیمی ای میلی داشتم راجع به معرفی سایت جدیدی که روش کار کردن. وب سایتی به نام اویکس از مجموعه سایتهای گروه داتیس پارس که من هم با کمال افتخار باهاشون همکاری می کنم. این سایت یه جور سایت بوک مارکینگ آنلاین ( ترجمه پارسی داره؟ ) هست. که از مزیت هایی نسبت به سایت های مشابه بر خوردار هست. مثل دسته بندی و تشکیل گروه، استفاده ازش واقعا آسونه و فقط کافیه که لینک رو در گروه مورد نظر پست کنی ضمن اینکه شما می تونید لیستی از لینک های دلخواه خودتون رو هم از بین لینک های ارسال شده تو سایت داشته باشید. ضمنا اگر هم نخواستید عضو سایت بشید تا لینک پست کنید اویکس می تونه یه سورس خوب و روزانه برای ورود به اینترنت باشه چه برای خبر (مثل گروه های اخبار ایران و ورزش ) و چه برای سرگرمی ( مثل گروه های طنز و ...) از نکات خیلی خوب این سیستم مخصوصا برای بلاگر ها دادن خروجی از لینک های گروه های مختلف هست، با استفاده از این خاصیت شما می تونید یک لینک دونی خودکار بسازید به طوری که با به روز شدن گروه مربوطه ( حالا چه از طریق شما یا از طرف هر کس دیگه ای ) لینک دونی شما هم به طور خودکار به روز میشه. من دقیقا با استفاده از همین خاصیت مدتهاست صفحه ای رو دست کردم به اسم کلیک که تو اون می تونید جدید ترین اخبار راجع به ایران، ورزش، تنیس،موسیقی و البته مطالب طنز رو دنبال کنید. صفحه ای که حتی بدون نظارت من هم همیشه به روزه! چه بهتر توضیح خود مهندس فهیمی رو هم با هم بخونیم :

سلام؛

آخرين وب سايتی که(Develop) کردم اسمش هست اویکس که تمام حقوقش متعلق به شرکت داتيس پارس هست
اين سايت در اصل يک لينکدونی که همه می تونن ازش استفاده کنن. به جای اينکه هر روز برين ده، بيست تا سايت رو ببينين تا بفهممين که آخرين اخبار ايران و جهان و یا هرجور مطلب دیگه چيه، ميتونين از سایت استفاده کنيد...چون لينکهای آخرين اخبار و اطلاعات اونجا هست.
شما می تونين تو اين سايت عضو هم بشين. اگه عضو بشين خودتون هم ميتونين لينک پست کنيد، البته اول مدير سايت بايد تاييدتون کنه.
يه چيزه خيلی خوب ديگه اينکه، اين اویکس به درد سايت داران و وبلاگ داران می خوره. اگه وب سايت دارین می تونين آخرين لينکهای گروه یا گروه های منتخب خودتون رو تو سايتتون بزارين تا اتوماتيک خودش به روز شه. يه لينکدونی خودکار.
اين سايت يه قسمت کمک هم داره برای جواب دادن به سوالات احتمالی شما داره. اگه باز مشکلی داشتين از منم می تونين بپرسين

در ضمن اینجا هم می تونید نظرات مهندس پرویز زاهد رو درباره این سایت بخونید


ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ پنجشنبه، 2 سپتامبر 2005