« پیرمردهای 30 ساله | HOME | اوپن استرالیا؛ نیمه نهایی »

شنبه،21 ژانویه 2007

اوپن استرالیا

اگر حتی کمی به ورزش جذاب تنیس علاقه دارید اخبار این روزهای اوپن استرالیا یکی از چهار گرنداسلم دنیای تنیس رو از دست ندید که به شدت جذاب هست. مثلا امروز املی مورزمو سید شماره 2 زنان به یک دختر کم تجربه (در گرند اسلم ها البته) اهل جمهوری چک باخت و برای اولین بار از سال 2001 به این سو به مرحله یک هشتم نهایی نرسید ( لینک ) و یا لیتون هیووت قهرمان محبوب استرالیایی ها که به فرناندو گونزالس سید شماره 10 از شیلی باخت و اشک تمام استرالیایی ها رو درآورد.(لینک)
از نتایج جذاب دیگه برد میلیمتری اندی رادیک آمریکایی برابر ماریو آنچیچ کروات بود، رادیک که دور قبل توانسته بود مارات سافین معروف از روسیه رو شکست بده امروز به زحمت و با نتیجه کلی 3-2 ماریو آنچیچ رو شکست داد، نکته جالب اینه که رادیک دور بعد باید مقابل دوست صمیمی خودش ماردی فیش بازی کنه. سابقه دوستی این دو به دوران نوجوانی می رسه. (لینک)
تنیسور محبوب من جیمز بلیک از آمریکا هم خیلی خوب تا اینجا پیش اومده، گرچه مطابق معمول چند سال اخیر سید شماره یک مردان راجر فدرر سوئیسی هست البته رافائل نادال اسپانیائی و دیوید نعلبندیان آرژانتینی رو هم فراموش نکیند.
بگذارید در انتهای این مطلب وبلاگی رو بهتون معرفی کنم که اختصاصا به زبان انگلیسی راجع به راجر فدرر می نویسه، گویا نویسنده اش هم یک ایرانیست. ضمنا نتایج این مسابقات رو به طور زنده می تونید از اینجا تعقیب کنید.

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ شنبه،21 ژانویه 2007