« کفشدوزک های چاق و چله | HOME | تغییرات! »

پنجشنبه، 8 اکتبر 2004

ر و ز م ر گ ی ه ن ر ی

این جند روز روز های خوبی بود و هم یکم بد... بد از این قرار که یکی از دوستام به علت بیماری خواهرش ناراحته ... و خوب از این قرار که بالاخره دانشگاه رفتم و دودره بازی رو کنار گذاشتم و در اولین جلسه با چه استاد بی نظری آشنا شدم، مهندس صدری کسی که در خودکفا شدن گندم ایران نقش محوری داشته بعدا باید از این مرد فرزانه بیشتر براتون بگم... دیگه اینکه 2 تا نمایش گاه زیبا هم رفتم اولی نمایش گاه پرندگان تاها شامل نقاشی های استاد تاها بهبهانی بود. پرندگان تاها پرندگانی متفکر، غمگین و با نگاهی سرد به آینده هستند ( نمی دونم اینها نظرات شخصی منه ) خلاصه اینکه اگر مشتاق به دیدار نقاشی های زیبای این نقاش سورئالیست (خاصه سورئالیسم متافیزیک ) هستید می تونید به نگار خانه فرهنگ سرای نیاوران برید.
و اما دومین نمایش گاهی که دیدم نمایش گاهی بود با عنوان 2 مین نمایشگاه آثار پیشکسوتان هنر های سنتی ایران فکر کنم عنوان نمایش گاه اونقدر گویا و جذاب باشه تا شما رو ترغیب کنه تا آخر مهر ماه از نمایشگاه واقع در نگارخانه خیال دیدن کنید.
ولی سومین اتفاق هنری که هنوز وقت نشده برم ولی حتما باید برم تاتر نوبت دیوانگی هست که هر روز از ساعت 18:30 تا آخر مهر ماه در تالار وحدت اجرا میشه. مامان اینا! که خیلی ازش تعریف می کنن، تاتر داستان دومین دیدار شمس و مولاناست ... با بازی : ایرج راد، فرزانه کابلی، الهام پاوه نژاد، محمد عمرانی، یارتا یاران، صحرا گودرزی و ... تاتری که از رقص و آواز به خوبی استفاده کرده...
برای شما دانشجویان عزیز که نگران هزینه هر کدوم از این موارد هستید باید بگم که دو نمایشگاه اول رایگان هستن و بلیت تاتر نوبت دیوانگی هم چهار هزار تومان هست.
تا فردا یه مقدار تغییرات تو وبلاگ می خوام بدم ضمن اینکه دارم رو یه وب سایت دیگه هم کار می کنم و البته تا فردا یه لیست بلند بالا از فیلمهای کلاسیکی که دانشگاه تهران می خواد تو فصل پائیز نمایش بده براتون می گذارم تا اگه به اینجور فیلمها علاقه دارید از دستشون ندید.

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ پنجشنبه، 8 اکتبر 2004