« در جستجوی استاد | HOME | اميد يک انسان متفکر تلاش گر!! »

شنبه،29 سپتامبر 2002

Tern on music tern off drugs

جاتون خالی جمعه شب رفتم کنسرت گروه ميرا . قبلا از طريق گروه آور و آلبوم آب و آتش با بعضی از اعضاشون آشنا بودم و تيکه هايی رو از کارهاشون توی Tehran Avenueشنيده بودم ولی شنيدن کی بود مانند ديدن واقعا با حال بود آهنگ اول ابر و پروانه بود، چيزی که توی کنسرت ميرا خودنمايی می کرد يکی نور پردازی و بازی با نور بود که با اينکه ابتدايی بود ولی توی گروههی ايرانی تازگی داشت و ديگه اين بود که ميرا با استفاده از پورژکتور يه کلیپ هايی تو بکگروند مينداخت که خيلی جالب بود گو اينکه اکثر تصاوير نامربوط با آهنگ بود!
جمعيت خوبی هم به سالن فرهنگ اومده بودن که مثل خود کنسرت ديدنی بودن! بازار جيغ هم خيلی خوب بود و ملت هنجرشون رو توی هر سولو زدن یا آخر هر آهنگ پاره می کردن!
دوستهای زيادی رو اونجا ديدم يکيشون بهزاد خياو چی دوست دوران دبيرستانم بود که چند وقت پيش کنسرت خودشو نگذاشته بودن اجرا بشه بهزاد بهم گفت تا چند وقت ديگه يه آلبوم با دوستاش ميدن بيرون اگر اومد بيرون حتما بهتون معرفيش ميکنم.
از نکته های جالب اين بود که توی استراحت دختر، پسر ،همه سيگار ميکشيدن اونم چه کشيدنی! توی حيات هم نفسم بالا نمي اومد ، انگار که از واجبات اينجور جا هاست که سيگار دستت باشه! تازه کنسرت از طرفه جمعیت مبارزه با مواد مخدر هم حمایت می شد!
شعار کنسرت رو هم بالا ميبينيد در ضمن فرزام خواننده گروه در آخر که داشت تشکر می کرد توی جايی که از وزارت ارشاد تشکر می کرد نتونست جولوی خندشو بگيره آخه کنسرت قبليشون با داشتن مجوز کنسل شده بود!
در هر حال اگه نرفتيد ، از دستش داديد .در ضمن اگر کسی رفته لطفا نظرشو برام بنويسه ممنون.
در ضمن يه گزارش جالب از تمرين گروه قبل از کنسرت قبلی هست که بد نيست بخونيدش.

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ شنبه،29 سپتامبر 2002