« خسته شدم از اين زندگی | HOME | عادات ناپسند! »

دوشنبه،30 سپتامبر 2003

بدون l4w هم دنيا می چرخه!

داشتم کتابها و ورقهای توی اتاقم رو مرتب می کردم ، آخه می دونید من مخصوصا وقتی دارم با اینترنت ور می رم جدا از اینکه از منو


Favorites


استفاده میکنم هر متن کوچیک ویا آدرس سایت جالبی رو که بهش بر می خورم روی یه تیکه ورق می نویسم همینطور مطالبی که می خوام تو بلاگ هم بنویسم . خلاصه داشتم کلی ورق پاره رو مرتب می کردم که دیدم چند تاش جالبه گفتم ممنکنه برای شما هم جالب باشه یکیش ورقی بود که من حدود یک سال و دو ، سه ماه قبل روش اسمهایی رو که می خواستم برای بلاگ انتخاب کنم نوشتم اون موقع به فکر زدن یه بلاگ افتاده بودم و خب اولین چیزی که فکرمو مشغول کرده بود اسم شناسه بلاگ بود ، کلی متن رو خوندم کلی مغزم رو از آک بندی در آوردم ، کلی آهنگ گوش دادم تا این تعداد اسمی رو که پائین می بینید انتخاب کردم و در نهایت هم که خودتون می دونید کدوم رو انتخاب کردم . بعضیهاش واقعا مسخرن ، بعضی جالبن و بعضی هم می تونه برای اونهای که دارن برای وبلاگشون دنبال اسم می گردن جالب باشه و بهشون ایده بده :


1. هویج ! 2. شماره 88 (88#) 3. الوان 4. زیر و زبر 5. ساختن مرد کامل ( اسم آهنگی از کریس د برگ ) 6. در جسجوی کلمات (اسم آهنگی از پینک فلوید ) 7. آهای تو (اسم آهنگی از پینک فلوید ) 8. مرسی آقا همین جا پیاده می شم! 9. فقط یک ایستگاه دیگه 10 . پس و پیش 11 . دنیای نقاشی شده ( نام رمانی از جان گریشام ) 12.    


x.27


 13. همین لحظه (اسم آهنگی از کریس د برگ ) 14. نیمه روشن ماه ( با الهام از یکی از آهنگهای پینک فلوید)


15 . سقف 16 . زمانهای مرده 17 . لامپ خاموش 18 . اورهد


 

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ دوشنبه،30 سپتامبر 2003