« I've been simpsonized | HOME | خطوط پرسرعت یواش »

سه‌شنبه،22 اوت 2007

اگر می خواهید بهتر صحبت کنید به یوتیوب بروید

 هفته نامه عصر ارتباط در شماره این هفته اش مقاله خوبی داشت با عنوان بالا، متاسفانه مطابق معمول روی سایت هفته نامه نشانه ای از این مقاله نیست اما من مقاله اصلی از بیزینس ویک را پیدا کردم. شدیدا توصیه می کنم که این مقاله را بخوانید فکر می کنم امروزه در لحظه لحظه زندگی نیاز به "خوب صحبت کردن" داریم و چه بهتر که با شنیدن سخنرانی های اهل فن این توانایی را در خودمان تقویت کنیم. من دو نمونه از سخنرانی هایی را که کارمین گالو نویسنده مقاله توصیه به دیدنشان کرده پیدا کردم، پیدا کردن بقیه با شما، اولی سخنرانی معروف استیو جابز در هنگام معرفی آی فون است که از اینجا می توانید به ترتیب و قسمت به قسمت تمام سخنرانی را ببینید و یا از اینجا خلاصه ای از این معرفی را ببینید. مورد دوم موردی است که هم می توانید از نوع سخنرانی آموزش ببینید و هم از طنز آن لذت ببرید، مک میلان مهندسی است که در این ویدئو بامزه با پاورپوینت به ما یاد می دهد چگونه از پاورپوینت استفاده نکنیم.

 جدای این مقاله و مثالهای آن، سخنرانی مورد علاقه من این سخنرانی چهارده دقیقه ای از استیو جابز در دانشگاه استنفورد است، من چندین بار این سخنرانی الهام بخش رو گوش کردم و هر بار هم انرژی خوبی گرفتم، اگر به اینترنت پر سرعت دسترسی دارید حتما این سخنرانی را گوش کنید، حتی اگر مثالهای بالا را که موارد بهتری برای یاد گرفتن فن خطابه هستند را نگاه نکردید.

به روز شده:  این ویدئو دوازده دقیقه ای از مک ورلد 1997 را هم نگاه کنید. سخنرانی استیو جابز و بیل گیتس راجع به شراکت اپل و مایکروسافت است و عرضه آفیس در مک، مخصوصا به قسمتی که جابز خبر مربوط به خرید 150 میلیون دلاری سهام اپل توسط مایکروسافت را می دهد و با تنها یک مکث کوچک و یک کلمه حاضرین را که در حال "هو" کردن بودند را به تشویق مجبور می کند.

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ سه‌شنبه،22 اوت 2007