« الجزیره از اپل استفاده می کند | HOME | »

جمعه،25 نوامبر 2006

چهره ای جذاب، ایده ای بکر

به روز کردن کامپیوتر و خرید کامپیوتر جدید اتفاقی هست که در زندگی هر مصرف کننده کامپیوتر رخ میده. بعضی فقط بخاطر اینکه آخرین مدل رو د اشته باشند، بعضی بخاطر اینکه فلان برنامه خاص روی سیستمشون اجرا نمی شه و بعضی هم بخاطر اینکه مدت زمان زیادی میشه که از کامپیوترفعلی استفاده می کنند. خب  لیا کالور  (Leah Culver) هم از دسته سوم هست ضمن اینکه اجرا نشدن آی تونز 7 هم دلیل کافی رو بهش داد تا کامپیوتر جدیدی بخره، اما مسئله اینجا بود که پول کافی برای مک بوک پرو که آرزوی خریدنش رو داره نداشت. لیا زیبارو که مدت 6 سال از کامپیوتر قدیمیش (اپل جی 3) استفاده می کرد دچار مشکل بزرگی شده بود، اما با یک فکر بکر توانست مک بوک پرو رویاهاش رو بخره: فروش تبلیغ بر روی لب تاپ آینده اش!

لیا وب ساتی راه انداخت با این عنوان که  "به من در خریدن لپ تاپم کمک کنید"، لیا هر اینچ مربع رو به مبلغ 150 دلار می فروخت، ضمن اینکه شخصی که بیشترین فضا رو خریداری می کرد هارد دسیک 250 گیگابایتی قدیمی لیا رو با امضای " تقدیم با عشق" دریافت می کرد، و اونهایی هم که نمی خواستند 150 دلار خرج کنند تا روی لب تاپ تبلیغ کنند می توانستند قهوه را در یکی از کافی شاپ های سن فرانسیسکو مهمان لیا باشند به شرط اینکه 30 دلار کمک کنند!

پروژه کاملا گرفت و الان مک بوک پرو لیا این شکلی شده، برای جزئیات بیشتر این صفحه از وب سایت شخصی لیا رو هم چک کنید.در همین رابطه  این سه لینک را هم می توانید چک کنید( یک، دو و سه ) ضمنا دیدن این دو تصویر( یک ودو) از مک های دیگری که رویشان با لیزر کار کردند هم خالی از لطف نیست.


پ ن: لیا در جواب ایمیل من اظهار خوشحالی کرده بود که کسی به فارسی هم راجع به این موضوع مطلب نوشته.

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ جمعه،25 نوامبر 2006