« فورزا ایتالیا | HOME | go azzurri »

چهارشنبه،22 ژوئن 2006

we are the champions

طرفداران هیت شهر میامی رو روی سرشون گذاشتند

یادم میاد راهنمایی که بودم به جای فوتبال با بچه ها همیشه کل کل بسکتبال داشتیم ، توکلاسمون چند نفر بسکتبالیست خوب بود ، اون روزها اگه یادتون بیاد دوران شیکاگو بولز و مایکل جوردن بود، دقیقا یادم نیست ولی فکر کنم شیکاگو تو اون سالها پنج عنوان قهرمانی به دست آورد . خلاصه تو این کل کل ها اکثر کلاس طرفدار شیکاگو بود ولی من جبهه مخالف رو رهبری (!) می کردم، ما طرفدار اورلاندو مجیک بودیم که اون روزها با پنی هاردوی و شکیل اونیل جوان از تیم های خوب بود و حتی یک بار هم به فینال رسید.
هر جمعه ساعت هفت صبح برنامه بسکتبال نوین رو تماشا می کردم (یادتون میاد؟) و بعد تمام هفته راجع به بازی با همکلاسیها بحث می کردیم، یادم میاد این طرفداری به قدری بود که یک بار وقتی معلم نقاشی خواست تا برای هفته بعد با گواش یه چیزی بکشیم و بیاریم من آرم تیم مجیک رو بزرگ کشیدم و بردم. کلمه "شکیل" تقریبا دهمین یا یازدهمین کلمه ای بود که خواهرم که در اون سالها به دنیا اومده بود به زبان آورد.
خلاصه این عشق ادامه پیدا کرد طوری که بعدا که شکیل به لیکرز پوست من هم که همیشه بعد از مجیک از لیکرز خوشم می اومد طرفدار دو آتیشه زرد و بنفش ها شدم، این ماجراها ادامه پیدا کرد طوری که بعد از چند قهرمانی به علت اختلاف با ستاره دیگر تیم کوبی برایانت شک لیکیرز رو ترک کرد و به تیم میامی هیت از کنفرانس شرقی پیوست، اونهایی که ان بی ای رو تعقیب می کنند حتما می دونند که تیم های کنفرانس شرقی معمولا شانس کمتری در برابر تیم های کنفرانش غربی مخصوصا در مرحله فینال دارند. با تمام این اوصاف میامی هیت تیمی که تا الان هیچ عنوانی رو به دست نیاورده بود دیروز با شکست دادن دالاس موریکز با نتیجه 4-2 قهرمان امسال ان بی ای شد.
لینک های مرتبط :
1، 2 و 3

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه،22 ژوئن 2006