« we are the champions | HOME | وب سایت تکونی »

چهارشنبه،23 فوریه 2006

نظرات مربیان چلسی و بارسلونا راجع به بازی دیشب


متن زیر رو برای یکی از سایت های خبری ترجمه کرده بودم که متاسفانه نتونستم سر وقت برسونم به دستشون برای اینکه به قول خبرنگارها مطلب نسوزه اینجا
می نویسمش

فرانک ریکارد سر مربس بارسلونا عقیده دارد که تیمش قدم مهمی را بعد از شکست 2-1 چلسی برای رسیدن به یک هشتم نهایی مسابقات جام باشگاههای اروپا برداشته است.ورق بازی بعد از بعد از اخراج دل هورنو مدافع تیم انگلیسی کاملا برگشت اگرچه تیم میزبان ناباورانه با گل خودی تیاگو موتا مدافع اف سی بارسلونا که روی ضربه آزاد فرانک لمپارد بدست آمد پیش افتاد. برتری عددی در تعداد نفرات و فشار تیمی بارسلونا سرانجام باعث گل خودی جان تری مدافع و کاپیتان انگلیسی چلسی شد که با گل پر اهمیت ساموئل اتوئو مرد سال فوتبال آفریقا به برتری بارسلونا انجامد تا بارسلونا با یک پیروزی خوب به مسابقه برگشت که دو هفته بعد در نیو کمپ بارسلون انجام خواهد شد بیاندیشد.


خوزه مورینیو، سرمربی چلسی
همیشه یک بازیکن کمتر داشتن سخت بوده است، ولی بازی کردن در مقابل تیم خوبی مانند بارسلونا این سختی را دو چندان می کند. وقتی تیم شما ده بازیکن در مقابل یازده بازیکن حریف دارد تیم همیشه در فشار خواهد بود. گرچه من ترجیح می دهم تا بگویم که تا چه حد به بازیکنانم و طرفدارانمان افتخار می کنم. راجع به بازی امشب کار بیشتری از دست ما بر نمی آمد ما باید با یک روحیه هوب و برای مبارزه به بارسلون برویم.


فرانک ریکارد، سرمربی بارسلونا
امشب این بهترین نمایش ما نبود، شاید به خاطر شرایط زمین و نحوه بازی کردن تیم چلسی، اما من از تنیجه حاصل شده رضایت کامل دارم، که کمک بزرگی به ما خواهد بود برای گذشتن از این مرحله و رسیدن به مراحل بالاتر. شاید تعجب آور باشد ولی گل چلسی به تیم ما کمک کرد، بعد از گل آنها من حس انتقام جویی را در بازیکنانم می دیدم و خوشحالم که این حس به صورت مثبتی برای تیم ما عمل کرد، چلسی تیمی بی نظیر است و ما هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم.

Uefa.com

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه،23 فوریه 2006