« | HOME | من »

پنجشنبه، 3 فوریه 2006

اینترنت بی سیم داتک

مطلب زیر رو چند وقت قبل در سایت فریا به عنوان درد دل نوشتم، اما دوست دارم اینجا هم بیارم تا عده بیشتری بخوننش، البته قبلش باید بگم که از لحاظ فنی من از سرویسهای وایرلس داتک تا حد زیادی راضی بودم:
من از مشتری های قدیمی شرکت داتک هستم ( یا بهتره بگم بودم)حدود 1 سال مشترک سرویس معمولیشون بودم و حدود 10 ماه هم از خدمات وایرلسشون استفاده کردم اما دیگر امکان ندارد حتی کارت های معمولی اونها رو هم بخرم چه برسد به اینکه از خدمات وایرلس یا ای دی اس ال شان بخواهم استفاده کنم. با اینکه خدمات این شرکت نکات متبتی دارد اما باید بگویم که نکات منفی بیشتر به چشم می خورد، از مورد هایی که من باهاش برخورد داشتم در این مدت استفاده از مودم های وایرلس باید به تداخل های گاه و بیگاه سرویس اشاره کنم به طوره که شاید در مجموع حدود 5-6 روز سرویس قطع بود ما در انتهای ماه و سر موقع مقرر از شرکت زنگ می زدند که شارژ رو پرداخت کنید بدون اینکه مدت زمان قطع شدن سرویس رو که بهشون اطلاع دارده بودم و بهم گفته شده بود که اشکال از دکل منطقه ماست، اشاره کنند.

اما مهمترین مسئله ای باعث انزجار من از این شرکت شد طرز برخورد اونها بود بعد از پس دادن مودم وایرلس و ایجاد عدم اعتماد شدید اونهاست، موضوع از این قرار بود که حدود 4 هفته قبل مودم را پس دادم اما چکی رو که به عنوان تضمین سالم پس دادن مودم و به مبلغ سیصد هزار تومان از من گرفته بودند بهم پس ندادند این در حالی بود که بهم گفته شد تا باید کپی چک را برایشان ببرم چون شماره چک را نمی داند تا از بایگانی برایم پیدا کنند! دو روز بعد کپی چک را به شرکت بردم به من گفته شد حد اکثر تا ده روز آینده با من تماس گرفته خواهد شد تا چک را بروم بگیرم ( توجه دارید که برای گرفتن شارژ ماهیانه همیشه داتک پیک می فرستد) خلاصه 10 روزکمی به درازا انجامید تا 4 هفته!

و دریغ از تماس آنها و این موقع همزمان شد با امتحانات پایان ترم من. البته در این مدت یک بار بدون هماهنگی قبلی پیکی آمد تا شارژ مودمی را که نداشتم از من بگیرد، نامه ای ضمیمه ی فرم پرداخت کردم که من مودم را 3 هفته است که پس داده ام!و چکم به شماره فلان پهلوی شماست یک هفته گذشت از ماجرای اخیر گذشت با شرکت تماس گرفتم که فلانی هستم و می خواهم بیایم تا چک کزایی را بگیرم گفتند که باید بیایی اینجا و از طریق تلفن نمی شود، چند روز بعد صبح رفتم شرکت بعد ازحدود5 /1 ساعت معطلی به من گقتند که امکان دارد ظهر همان روز بیایم ( توجه دارید که شرکت داتک سر کوچه ما نیست!) ظهر تماس گرفتم که بیایم؟

گفتند ساعت 3 تماس بگیرد که مسئول مالی ما آن ساعت به کار شما رسیدگی کند، ساعت سه تماس گرفتم که بیایم بعد از مدتی معطلی پشت خط و یک بار قطع شدن خط پس از وصل شدن به بخش وایرلس، آقایی پشت خط آمد و بسیار مودبانه گفت که مسئول بخش وایرلس و امور مالی در جلسه هستند، فردا صبح بیایید! وقتی گفتم که فردا امتحان دارم گفتند چه بهتر 4 روز بعد بیایید و شک نکنید که کارتان انجام خواهد شد! ( توجه دارید که امروز که این ماجرا پیش آمده دوشنبه است و چهار روز بعد جمعه خواهد بود!) در جواب گفتم که مسئول بخش باشد چه نباشد من الان می آیم آنجا تا چکم را بگیریم خلاصه رفتم و بعد از نیم ساعت معطلی مرا به بخش مالی بردند و گاو صندوقی را باز کردند و چکم را داند! پروسه ای که بیشتر از چهار هفته به درازا انجامید!
از محدودیت اینترنت داتک که چند قدم جلوتر از مخابرات حرکت می کند و مشکلات دیگر هیچ نگفتم

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ پنجشنبه، 3 فوریه 2006