« فعلا | HOME | گزارش شبانه »

یکشنبه، 5 ژوئیه 2004

سلام

سلام!
بالاخره تموم شد ولی چه تموم شدنی امتحانات خیلی مزخرفی بود می دونید قبلش فکر می کردم که نمره های خوب بیارم هم یکم معدل کل رو بکشم بالا هم از شر یه سری واحد مزخرف خلاص شم ولی حالا فقط دعا می کنم که به خیر رد شه هنوز دو روز مونده بود به امتحانات که چشمتون روز بد نبیده آبله مرغون گرفتم اونم چه آبله مرغونی! مزخرف ترین و بی موقع ترین بیماری بود که تا حال گرفته بودم
12 روز از زندگی عقب افتادم دو تا امتحان عمومی رو نتونستم برم بدم خلاصه تمام برنامه ریزی هام به هم خورد حتی توی چشم و زیر پاهام هم جوش زده بود 3 شب که اصلا از شدت خارش خوابم نمی برد 4 تا سرم زدم تا بتونم بم سر امتحان اکولوژی که اونجا وحید ( یکی از بچه ها که از اورکات پیدام کرده ) و قبل از این نمی دونستم بلاگ می نویسه کمکم کرد. بلاگش واقعا خوندنیه از دستش ندید.
بقیه امتحانات هم بد نشد جز آخریه که فاجعه بود ولی کلی پروژه و ترجمه با شهرام بردیم برای استاد بلکه فرجی بشه خلاصه امتحانات این ترم یه کابوس تمام عیار بود. الانم که قیافم دیدنیه جای چند تاش تو صورتم مونده و حدودا 3 هفته هم میشه که ریشهام رو نزدم ، شدم عینه طالبان!
ممون از همه شما که تو این مدت سر زدید و باز هم ممنون برای شرکت تو نظر سنجی ، برای موسیقی بلاگ هم نظر به موندنش شد تو نظر سنجی که این بقل گذاشته بودم 33.3درصد گفتن که وردار و 66.6 درصد هم گفتن برندار منم که آخره دموکراتم!
فقط یه توضیح کوچیک باید راجع به این موسیقی بدم و اونم اینه که این قطعه(Don't Take Another Man's wife) کار آقای زبیگنیف پرایزنر موزیسین شهیر و معاصر لهستانی هست که اینجا می تونید مقاله ای از شرق رو راجع به زندگی و کارهاش بخونید و این قطعه به خصوص هم از فیلم قرمز از تریلوژی معروف کیشلوفسکی آبی سفید قرمز هست. دیگه اینکه اگه به موزیک فیلم و این قطعه بخصوص علاقه دارید می تونید کاست موسیقی فیلم قرمز رو که موسسه ایران گام تهیه کرده بخرید. و دیگه اینکه من خودم اصولا از آهنگ گذاشتن رو بلاگ اصلا خوشم نمی آد ؛ این قطعه رو هم فقط برای اینکه کد رو امتحان کنم گذاشتم ، ولی بعدش هم خودم خوشم اومد ازش هم چند تا از دوستانه عزیزم، ضمنا باید بگم براش از سایت آینه کمک گرفتم.
یه معذرت خواهی هم به گروه میرا بدهکار شدم تو این مدت آلبوشون رو خیلی گوش دادم و با کسانی که موسیقی می فهمن هم راجع بهش حرف زدم ، فهمیدم که چقدر تفاوت هست بین کار در کنسرت و کاست . در هر حال آلبوم خوبیه و چند تا از کارهاش رو هم خیلی خوشم اومده اگه خواستید می تونید از اینجا نمونه تمام قطعات رو بشنوید.
تو این دو شب که امتحاناتم تموم شدن خواهرم مریض شده ... درست حدس زدید آبله مرغون ! ولی مراحل بیماری رو خیلی خیلی سریع تر داره طی می کنه ... امیدوارم سریع تر خوب بشه .
تو این دو شب 2 تا کتاب تموم کردم استاد عشق ؛ شرح زندگی پرفسور محمود حسابی و برفهای کلیمانجارو اثر ارنست همینگوی بعدا راجع به هر دو خواهم نوشت.

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ یکشنبه، 5 ژوئیه 2004