« خب م ن ن ! | HOME | يادتون مياد؟ يادش به خير »

دوشنبه،28 ژانویه 2003

خبرگزاری وبلاگها!

چند تا وبلاگ پيدا کردم ،یکی از یکی باحال تر! به ترتيب براتون با يه توضيح مختصر معرفيشون ميکنم :
۱. پـيـنـک فـلـويـد: وبلاگیه که توش راجع به کارها و آثار گروه معروف پینک فلوید به صورت تحلیلی مطلب نوشته میشه ، البته بین خودمون باشه فکر کنم اکثرا از روی مطالب کتاب دیوار نوشته ابراهیم نبوی نوشته میشه!البته نه همش. در هر حال منکه هیچ وقت از شنیدن و خوندن راجع به پینک خسته نمی شم! ضمنا لوگوی این وبلاگ اضافه شد.
۲.فوتبال انگليسی : وبلاگی که به نتایج و اخبار لیگ برتر باشگاهی انگلستان می پردازه .
۳.دالاهو : وبلاگ دانشجويان کرمانشاهي ، توش می تونید قرار ها و رخدادهای دانشگاهی رو تو کرمانشاه دنبال کنید. قابل توجه دانشجوهای کرمانشاهی!
۴.کلوپ هواداران پاس : وبلاگ طرفدارهای باشگاه پاش که خیلی قشنگ می نویسه و خیلی هم اطلاعات جامعی از لیگ ایران داره . واقعا قبل از اینکه این وبلاگ رو ببینم باورم نمی شد که پاس هم طرفدار داشته باشه اونم طرفداری با این جدیت ، در هر حال خیلی خوشحالم از اینکه تیمهای تهرانی بجز استقلال و پیروزی هم طرفدار دارن. واقعا پاس باید به همچین طرفدارهایی افتخار کنه!
۵.لچه : مطلب قبلی رو خوندید ؟ براتون جالب بود که پاس هم یه همچین طرفدارهایی داره ؟حالا این مطلب رو بخونید ، مطمئنا شاخ در میارید! وبلاگ لچه رو یکی از طرفدارهای پرو پاقرص این تیم سری B (دسته۲) ایتالیا مینویسه . واقعا جالبه که تیمی مثل لچه همچین طرفدارهایی تو ایران داره.
۶.آب و آینه : وبلاگی بی نظیر با طراحی بی نظیر که توسط یه دختر و پسر نوشته می شه . بیشتر تو مایه های شعر و معر مینویسن.لینک این وبلاگ رو سمت راست گذاشتم. در ضمن دستشون درد نکه اونام لیک منو دادن.
۷. توركون سؤزؤ : وبلاگی که به زبان ترکی و فارسی خبرهای مربوط به آذری های عزیز و خبرهای دیگرو پوشش میده . در ضمن اسم وبلاگ به فارسی میشه حرف ترکها.
۸.آسموني : جالبه این وبلاگ مدتی هست که باز شده ولی هیچی تا الان ننوشته!!! تازه لینک بلاگ من و صبا رو هم گذاشته!
۹.هنر هفتم : وبلاگی که بصورت خیلی حرفه ای فیلمهای هالییود رو با تمام جزئياتشون تحلیل میکنهلوگو این وبلاگ رو هم اضافه کردم. ضمن اینکه ل.گوش رو هم به بخش فیلمهای محبوبم هم اضافه کردم.
ضمن اینکه تمام وبلاگهای بالا به لیست favorites من اضافه شدن!

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ دوشنبه،28 ژانویه 2003