« سلام | HOME | Aide toi et Dieu taidera »

جمعه،15 مارس 2003

تولد ۲ وبلاگ باحال!

اول اینکه همونطور که تو مطلب پایینی خوندید دیگه از این به بعد دوست خوبم هورمزد تو اینجا کمتر ممکنه مطلب بنویسه چونکه خودش یه وبلاگ زده و شما می تونید مطالب و نوشته های هورمزد رو که به همه چیز از دریچه ای متفاوت و در بعضی مواقع انتقادی نگاه میکنه در وبلاگ خودش به نام صداهای ناشاخته بخوانید. در هر حال من براش آرزوی موفقیت می کنم و از همین جا هم بهش می گم که جاش اینجا برای همیشه محفوظ خواهد بود.
دوم اینکه یه دوست دیگم هم با کمک من شروع به وبلاگ نویسی کرده اگه گفتید اسم وبلاگش رو چی گذاشته؟ در جستجوی جملات! فکر کنم تا چند وقت دیگه مجبور بشم به اسم اینجا یه کلمه اصل رو هم اضافه کنم مثل این شیرینی فروشیها دید می نویسن شیرنی حاج قناد و پسران اصل ! منم باید بنویسم در جستجوی کلمات اصل! برای این دوستم هم آرزوی موفقیت می کنم و اطمینان دارم با لحن صمیمانه و دلنشینی که داره تا چند وقت دیگه صاحب یکی از محبوب ترین وبلاگها می شه.
سوم اینکه امیدوارم هر دو این دوستام به وبلاگ نویسیشون ادامه بدن چون مثل اینکه اینجور که بوش میاد تب وبلاگ نویسی همونطور که حدس می زدم دیگه مثل گذشته ها نیست و کم کم داره فروکش می کنه.
چهارم اینکه حرفهام ته کشید!

ثبت در  OYAX Add to Balatarin Add to your del.icio.us Tweet about this Send to facebook Send to friendfeed

نوشته شده در تاریخ جمعه،15 مارس 2003